شناسهٔ خبر: 48620920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت کمالوند به تراکتور

خبرگزاری صداوسیما

مدیرعامل باشگاه تراکتور از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، جمشید نظمی افزود: پیرو جلسه صبح امروز هیئت مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی کرد.

وی گفت: انتخاب کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم. همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیات مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

تراکتور در شرایطی سرمربی خود را تغییر داد که فیروز کریمی توانسته بود پس از حضور در این تیم نتایج خوبی بگیرد و با حضور در رده چهارم جدول لیگ برتر شانس سهمیه آسیایی را به دست بیاورد، اما به هر حال باشگاه تبریزی مثل هر سال دست به تغییر کادر فنی زد و فراز کمالوند را به تبریز برگرداند.

سرخ‌پوشان تبریزی که در فصل اخیر با هدایت رسول خطیبی توانستند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسند و با فیروز کریمی هم قطع همکاری کردند، حالا با کمالوند به استقبال رقابت با النصر عربستان می‌روند که باید دید چه نتیجه‌ای در انتظارشان خواهد بود.

 

نظر شما