شناسهٔ خبر: 48620883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سومین پروژه بزرگ استان اردبیل در بخش دامپروری؛

آغاز ساخت دامداری ۴۴۰۰ رأسی در انگوت

عملیات اجرایی دامداری ۴۴۰۰ رأسی در شهرستان انگوت آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ استاندار اردبیل در آیین آغاز عملیات این پروژه گفت: پروژه ۴۴۰۰ راسی دامداری شهرستان انگوت سومین پروژه بزرگ در بخش دامپروری استان از پروژه‌های هلدینگ شرکت سرمایه گذاری شستا است.

بهنام جو با بیان اینکه اولین پروژه دامداری در کشت و صنعت مغان و دومین مورد نیز در کشت و صنعت پارس است افزود: بعد از این دو پروژه، دامداری ۴۴۰۰راسی انگوت سومین طرح بزرگ استان با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا در شهرستان انگوت است.

استاندار اردبیل گفت: برای راه اندازی این پروژه که قرار است در طول ۲سال به اتمام برسد ۲۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و تمام مجوز‌های لازم و قانونی برای اجرای دامداری مورد نظر صادر شده است که روزانه ۱۰۰تن شیر در این واحد تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید شیر در استان اردبیل ۲۸۰ هزار تن در سال است که از این میزان ظرفیت صنایع تبدیلی لبنیات در استان ۶۰۰ هزار تن اعلام شده و این آمار نشان می‌دهد کل شیر تولید شده در این دامداری جذب واحد‌های صنایع تبدیلی استان خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_6783564"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3179843/6783564?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما