شناسهٔ خبر: 48620866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر پردیس تئاتر مستقل خبر داد

تعطیلی مجدد سالن‌های تئاتر مشهد

محمدرضا صبوریان

مدیر پردیس تئاتر مستقل مشهد با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های تئاتر مشهد از امروز، گفت: با توجه به شرایط وخیم کرونا در مشهد پردیس تئاتر مستقل را تعطیل کردیم، در صورتی که سینماهای مشهد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

یاسر عودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های تئاتر مشهد، اظهار کرد: از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ما اطلاع داده‌اند که امروز به پردیس تئاتر مستقل نامه می‌زنند تا فعالیت‌هایمان را تعطیل کنیم، اما تاکنون نامه‌ای به دست ما نرسیده است و فقط بر اساس صحبت‌های معاون دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه گفته‌اند اوضاع شیوع بیماری کرونا در مشهد خیلی بحرانی است، فعالیت‌هایمان را تعطیل کرده‌ایم.

وی افزود: در مشهد چند سینما و سالن تئاتر بیشتر وجود ندارد و چون تعداد آن‌ها کم هستند و معمولاً برخی از آن‌ها مانند پردیس تئاتر مستقل رانت ندارند، زودتر از همه‌جا تعطیل می‌شوند. در این شرایط اتفاق بدی که در شهر مشهد می‌افتد این است که هتل‌ها، رستوران‌ها و وسایل حمل‌ونقل‌ بین شهری در حال فعالیت هستند و نمی‌دانم چرا به آن‌ها فشار نمی‌آورند و تعطیلشان نمی‌کنند، اما سالن‌های تئاتر را در حالی تعطیل می‌کنند که اصلاً لازم نیست بگویند و اگر خودمان بدانیم اوضاع شهر بد است، تعطیل می‌کنیم.

مدیر پردیس تئاتر مستقل با اشاره به اینکه تعطیل‌شدن سالن‌های تئاتر مشروط و موقتی است، خاطرنشان کرد: طبق آنچه که من شنیده‌ام قرار است که سینماهای مشهد هم در شرایط فعلی تعطیل شوند و بر همین اساس ما نیز سالن‌های تئاترمان را تعطیل کردیم، اما اگر سینماهای مشهد تعطیل نشود، احتمال اینکه ما هم دوباره پردیس تئاتر مستقل را بازگشایی کنیم و فعالیت‌های خود را از سرگیری کنیم وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما