شناسهٔ خبر: 48620733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ذوب آهنی‌ها به دنبال سکو در لیگ برتر هندبال

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان چشم انداز خود در تیم جدیدش در لیگ سی و چهارم را ایستادن روی یکی از سکو‌های قهرمانی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید صادقی شاه نشین افزود: مطمئنم لیگ فصل جاری می‌تواند لیگی پویا و به مراتب بهتر از سال‌های قبل باشد.
وی گفت: مشکل اساسی لیگ سی و چهارم زمان شروع مسابقات است که فرصت چندانی برای تمرین و آمادگی تیم‌ها باقی نمی‌گذارد، بسیاری از تیم‌ها از جمله ذوب آهن هنوز به مرحله آمادگی نسبی هم نرسیده اند.
سرمربی جدید تیم هندبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم ذوب آهن هنوز کامل بسته نشده و با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم، افزود: تیم ذوب آهن یک هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده و فرصت چندانی برای آماده کردن تیم از نظر بدنی و تاکتیکی تا آغاز مسابقات لیگ نداریم، اما هر چه روند بازی‌ها پیش برود عملکرد تیم‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود. چشم انداز ذوب آهن در لیگ سی و چهارم قرارگرفتن روی یکی از سکو‌های قهرمانی است.
وی در خصوص امضای قرارداد با «مانوئل مونتایا فرناندز» به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان، گفت: اسپانیا یکی از پرچم داران هندبال دنیا و دارای سبکی خاص است که این امر باعث تحول هندبال ایران می‌شود، «مانوئل مونتایا فرناندز» مدارک و کارنامه قابل توجهی در عرصه هندبال دارد و در مکتب هندبال اسپانیا رشد کرده و این امر بسیار قابل توجه است.
صادقی افزود: امیدوارم با توجه به آشنایی فرناندز با هندبال آسیا با توجه به حضور ۵ ساله اش در کنار مربی بزرگی، چون ریورا در تیم ملی قطر، باعث شود تیم ملی نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کند تا جاییکه آوردگاه آسیایی نقطه عطفی برای هندبال ایران شود و نه تنها یکی از تیم‌های صعودکننده به جام جهانی باشیم بلکه روی سکو هم بایستیم. مطمئنا این امر محقق می‌شود و در این راه خانواده هندبال باید متحد بشوند و دست به دست یکدیگر بدهند تا به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

برچسب‌ها:

نظر شما