شناسهٔ خبر: 48620474 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حمایت صندوق کارآفرینی امید؛

بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک با برند استقلال راه‌اندازی می‌شود

بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک اسپرت با برند استقلال و حمایت و پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید در کشور راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر، مدیرعامل واعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارکه با حضور مددی مدیرعامل، ملکیان رئیس هیات مدیره و مظلومی پیشکسوت و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استقلال درادامه دیدارهای جام حذفی و مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: صندوق کارآفرینی امید همواره یار و یاور افتخارآفرینان ورزشی، هنری، علمی و... بوده و در طول 4 سال گذشته از آنها و تولید کنندگان تجهیزات و لوازم ورزشی و باشگاه های ورزشی در کشور حمایت های بسیاری انجام داده است

نوراله زاده با بیان اینکه فوتبال می تواند یک صنعت پیشرو باشد، افزود: صندوق کارآفرینی امید و باشگاه استقلال بزودی با عقد تفاهم نامه همکاری و با استفاده از برند و لوگو باشگاه استقلال و همکاری کسب وکارهای مورد حمایت صندوق، بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای پوشاک را با تامین مالی و حمایت ها و پشتیبانی صندوق راه اندازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: دراین تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید در نظر دارد با تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای استقلال و ارائه کارت اعتباری خرید به هواداران با همکاری اپلیکیشن به هواداران، بتوانند از امکانات و تولیدات موجود در فروشگاه های زنجیره ای استقلال از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق با اعطای تسهیلات تا سقف 5 میلیارد ریال برای راه اندازی فروشگاه استقلال کمک خواهد کرد تا شبکه فروشگاهی پوشاک استقلال ایجاد شود وسپس برای کمک به هواداران اعتبار قرض الحسنه خرید محصولات از فروشگاه ها را شارژ نماید.

درادامه مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشکر از صندوق کارآفرینی امید به جهت حمایت از افتخارآفرینان حوزه ورزشی گفت: کلیه امکانات باشگاه استقلال در جهت حمایت از تولید وکسب و کارها در اختیارکارآفرینان است.

نظر شما