شناسهٔ خبر: 48620317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار ری خبر داد؛

رسیدگی به راه های روستایی یکی از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید بود

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید رسیدگی به راه‌های روستایی بود، گفت: جاده‌ها و ورودی روستاهای شهرستان ری بهسازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین بهره برداری از بلوار شهید حسین چله دوان باقرشهر، اظهار داشت: ورودی روستاهای شهرستان اصلاح هندسی شدند و محل های حادثه خیز جاده های روستایی نیز تا حد ممکن بهسازی و ایمن سازی شد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه روستاها اعتبارات خوبی ارائه کرد، عنوان کرد: هرجایی که مسئولان دلسوز و مدیران کارآمدی داشت در شهرستان ری طی هشت سال گذشته متحول شده است.

توکلی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی خوبی بین اعضای شورای شهر، شهرداران، بخشداران و دهیاران برای خدمات رسانی به مردم در شهرستان ری وجود دارد، ابراز کرد: تخصیص اعتبارات از سوی دولت و همکاری خوب مسئولان شهری موجب تحولات زیادی در روستاها و شهرهای ری شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون آب ۲۱ روستای شهرستان ری به آب شرب شهری (رینگ تهران) متصل شده و لوله گذاری برای آبرسانی به روستاهای جنوبی بخش کهریزک از جمله قمصر، دهنو و عظیم آباد نیز در حال انجام است.

توکلی با اشاره به اینکه اجرای کارهای عمرانی مستلزم هماهنگی و همکاری خوب بین بخشی در میان مسئولان است، خاطر نشان کرد: هم اکنون با سیاست گذاری خوب دولت تمامی روستاهای شهرستان ری با اعتباراتی که از محل ارزش افزوده دریافت کردند صاحب سوله های بحران و کارآفرینی شده اند.

این مسئول یادآور شد: احداث سوله های بحران و کارآفرینی در روستاهای شهرستان ری موجب ایجاد کارگاه های خرد بخصوص برای زنان سرپرت خانوار شده و این قشر ضعیف جامعه را صاحب کار و درآمد کرده است.

توکلی خاطرنشان کرد: هم اکنون طرح های عمرانی مختلفی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ری در حال انجام است که به زودی تمامی این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما