شناسهٔ خبر: 48619639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت و درمان استان خوزستان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بلندگوهایی مساجد برای پخش هشدارها بهداشتی

علوی با اشاره به استفاده از ظرفیت مساجد و بلندگوهای مساجد برای پخش هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی گفت: در کنار آن هشت مانور خودرویی در سطح استان به منظور حساس سازی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،  «سید محمد علوی» امروز (شنبه 9 مرداد) در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، صمن تبریک اعیاد دهه ولایت اظهار کرد: در مقایسه با شیوع ویروس کرونا نسبت به 2 هفته قبل موارد ابتلا 30 درصد و موارد بستری 20 درصد افزایش داشته اند، اما موارد فوت خوشبختانه با 10 درصد کاهش مواجه شده اند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان استان خوزستان افزود: بر اساس آمار اعلام شده بیماران بحرانی استان خوزستان با یک درصد کاهش مواجه شده اند که این مهم نشان از آمادگی کادر درمان استان خوزستان دارد که با همه مشکلات و خستگی هایی که دارند در این جبهه با قدرت در حال خدمت رسانی هستند.

 

وی با بیان اینکه آموزش، بیماریابی، مراقبت از مادران باردار از برنامه های ما برای فرهنگ سازی در زمینه کاهش شیوع کرونا است اضافه کرد: یکی از اقداماتی که مطلوب بوده استفاده از ظرفیت مساجد و بلندگوهای مساجد برای پخش هشدارها و دستورالعمل های لازم بهداشتی بود در کنار این هشت مانور خودرویی در سطح استان به منظور حساس سازی صورت گرفت.

 

علوی از راه اندازی 230 ایستگاه آموزشی ر ادارات استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از عمده مشکلات ما تجمعاتی بود که در روزهای گذشته در سطح استان انجام پذیرفت که با توجه به نزدیکی ماه محرم ضورورت دارد توجه ویژه ای به این موضوع شود.

 

پایان پیام/690

نظر شما