شناسهٔ خبر: 48619623 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رنگ باختن رنگ محرومیت از چهره روستاهای بخش خرقان زرندیه

با فعالیت جوانان بسیجی، رنگ محرومیت از روستاهای بخش خرقان زرندیه از بین می رود.

صاحب‌خبر -

رنگ باختن رنگ محرومیت از چهره روستاهای بخش خرقان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ این روزها که فصل تابستان است و خبری از درس و دانشگاه نیست، جوانان بسیجی هر کدام در جایی از استان به دنبال گذراندن اوقات فراعت خود هستند.
اوقات فراغتی که هم اجر معنوی دارد و هم موجب روحیه نشاط و شادی دربین جوانان می شود،

سری می زنیم به یکی از روستاهای زرندیه تا شاهد فعال جوانان بسیجی در این روستا باشیم.

۹ گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به کمک ۱۲۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر به مناطق محروم شهرستان زرندیه اعزام شدند.

این گروه‌های جهادی در روستا‌های علیشار، مسترقان و کبودکمر در حال فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از جمله خانه سازی، جوشکاری اسکلت سازی و دیوارکشی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید جهاد خانه سازی گرو‌ه های جهادی زرندیه در منطقه محروم بخش خرقان گفت: امسال برای ساخت ۲ هزار و ۲۲ واحد مسکن محرومان تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده که از این تعداد ۱۴۰ واحد مسکونی کلید زده شده است.

سردار کریمی افزود: امیدواریم با تفاهم نامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) و عزیزانی که در مرکز توافق کردند ۵۰ هزار واحد مسکونی مخصوص نیازمندان بسازند ماهم موفق شویم در این راستا رسالت خودمان را در استان مرکزی انجام دهیم.

<div id="video-display-embed-code_6783364"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3179810/6783364?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما