شناسهٔ خبر: 48619097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:

هرکس از مرزهای خوزستان وارد کشور شود باید تست کرونا دهد

حیاتی با بیان اینکه در خصوص آزمایشگاه های مرزی باید این موضوع را در نظر گرفت که هر شخصی که وارد استان می شود باید تست کرونا دهد گفت: هیچ مصوبه ای در خصوص تایید تست های کشور مبدا به قرارگاه استانی مقابله با کرونا خوزستان ابلاغ نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،  «ولی الله حیاتی» امروز (شنبه ۹ مرداد) در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در قرارگاه ستاد مقابله با کرونا این موضوع به تصویب رسید که همه دستگاه هایی که تجهیزات درمانگاهی دارند در کمک به واکسیناسیون از آنها استفاده شود.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: در استان خوزستان 9 شهر قرمز، 9 شهر نارنجی و 10 شهر زرد وجود دارد که ضرورت دارد فرمانداران شهرهای قرمز تمهیدات ویژه ای در نظر بگیرند؛ ناجا نیز ورودی شهرهای قرمز و نارنجی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه در آستانه محرم تمهیدات باید به صورت ویژه صورت گیرد تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کمیته ای برای موضوع کرونا را فعال کنند و گزارش کمیته را به قرارگاه کرونا اعلام نمایند،باید عنوان کرد که همچنان محدودیت های کرونا همانند قبل موجود هستند.

 

حیاتی در ادامه به مرزها اشاره کرد و یاد آور شد: در خصوص آزمایشگاه های مرزی باید این موضوع را در نظر گرفت که هر شخصی که وارد استان می شود باید تست کرونا دهد؛ هیچ مصوبه ای در خصوص تایید تست های کشور مبدا به قرارگاه استانی مقابله با کرونا خوزستان ابلاغ نشده است.

 

پایان پیام/690

نظر شما