شناسهٔ خبر: 48616810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در گفت وگو با خبرنگار بسیج :

تهیه وتوزیع 1000پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان سلطانیه

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه از پخت و توزیع 1000پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد حسین سلیمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به اهمیت مساله امامت و ولایت و غدیرگفت :چشمه زلال رسالت پیامبرعظیم الشان اسلام (ص)درغدیر تجلی پیدا میکند ،درواقع  غدیر تکمیل رسالت پیامبراسلام و روزی است که ناله شیطان رابرانگیخت.

 

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه درادامه بااشاره به اهمیت وجایگاه  امامت و ولایت دراسلام تصریح کرد:اگر غدیر به معنای واقعی درصدر اسلام تبلور پیدا می کرد دیگر شاهد اشک های شیعیان بعد از رحلت نبی مکرم اسلام ، شاهد اهانت به دختر گرامی پیامبر(ص) و مسمار در و شهادت محسن فاطمه(س) نبودیم .

 

سلیمی در ادامه بااشاره به ارتباط واقعه غدیربا کربلا افزود:اگر غدیر به معنای واقعی کلمه در بین مسلمان تشریح و تبیین می شد دیگر واقعه کربلا تکرار نمی شد، اگرغدیر به معنای واقعی تشریح میشد قلب ها از ملاقات امام معصوم علیهم السلام محروم نمی شد .

 

وی درادامه باتاکید بر ضرورت غدیر شناسی در تمام مقاطع طول تاریخ و بخصوص در شرایط حال حاضر افزود:غدیر رادرک نکردیم که استکبار برمسلمانان جهان تحمیل و هشت سال استبداد و استکبار جنگ را برما تحمیل کرد.

 

سلیمی در ادامه در رابطه با پیام واقعه غدیر برای شیعیان و مسلمان جهان و نیز مردم جامعه اظهار داشت : پیام غدیرپیروی از حکومت الله و برائت از مسیر شیطان می باشد .

 

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه درادامه بااشاره به برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت سپاه ناحیه سلطانیه و ستادمردمی بنیاد غدیر شهرستان سلطانیه عنوان نمود:سپاه ناحیه سلطانیه به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد مردمی بنیاد غدیر شهرستان سلطانیه برنامه های ویژه ای از جمله برگزاری جشن باشکوه غدیر در مصلی نمازجمعه ،برپایی ایستگاه صلواتی در سطح میادین اصلی و پرتردد شهرستان سلطانیه ،پخت قرص نان به نیت ۱۴معصوم ع و توزیع رایگان و صلواتی بین مردم از سوی بسیج اصناف شهرستان سلطانیه ،پخش بسته های پذیرایی توسط خیرین و سپاه و بسیج شهرستان سلطانیه ، پخش نذورات مردمی ، آش نذری و اطعام غذا گرم به تعداد ۱۰۰۰پرس در بین عموم مردم در سطح خیابان های شهر از جمله برنامه های فرهنگی ویژه عید غدیر برشمرد.

تهیه وتوزیع 1000پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان سلطانیه

 

وی در پایان بااشاره به اهم برنامه های کمک های مومنانه سپاه شهرستان سلطانیه در دهه امامت و ولایت عنوان نمود : توزیع غذای گرم در بین خانواده های نیازمند به ارزش ریالی 20میلیارد ریال، توزیع ۱۵۰ بسته گوشت گرم گوسفندی در بین خانواده های محروم و نیازمند ، تعمیر لوازم برقی و خانگی نیازمندان از جمله برنامه های شاخص کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سلطانیه  که با مشارکت و کمک خیرین و گروهای جهادی بسیج در سطح شهر سلطانیه  وروستاهای تابعه دردهه امامت وولایت می باشد که بخشی از کمک های مومنانه اجراشده ویخش دیگر آن تاپایان هفته جاری ادامه دارد.

نظر شما