شناسهٔ خبر: 48614588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی ستاد قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان البرز:

روزانه سه هزار و ۵۰۰ بیمار سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستانی البرز مراجعه می کنند

بابایی با اشاره به اهمیت تعداد بیماران سرپایی به مراکز درمانی البرز به سه هزار و ۵۰۰ نفر در روز رسیده است گفت: متأسفانه تنها ۵۰ درصد مردم البرز قوانین کرونایی را رعایت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهرداد بابایی» در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام خبر آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: تعداد بیماران سرپایی به مراکز درمانی البرز به سه هزار و ۵۰۰ نفر در روز رسیده است.

 

سخنگوی ستاد قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان البرز افزود: ظرفیت تخت های بیمارستان ۲ برابر بیماران بستری است با این وجود ضروری است مردم نسبت به رعایت قوانین بهداشتی بیش از گذشته خود را ملزم بدانند. 

 

کمتر از ۵۰ درصد مردم قوانین را رعایت می کنند

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی و اجتماعی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: در حال حاضر نیز یک هزار و ۲۱۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و این در حالی است که مردم از شهرهای مجاور به مرکز استان برای درمان مراجعه می کنند. 

 

وی اظهار کرد: ویروس پیشرفته دلتا به صورت قوی و کشنده میزان آمار فوتی ها را بالا برده است و انتظار می رود با توجه به میزان رعایت قوانین کرونایی در البرز که تنها ۵۰ درصد است شاهد رشد آمار مرگ و میرها باشیم. 

 

سخنگوی ستاد قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان البرز خاطرنشان کرد: پنج شهرستان استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی دارند و ۲ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی هستند. 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما