شناسهٔ خبر: 48614197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون «شهید رحمانیان» جهرم اعلام کرد

اجرای برنامه «دوچرخه سواری» در کانون «شهید رحمانیان»

تراب فرد گفت: با هدف تقویت روحیه ورزش همگانی و سلامتی بچه های مسجد، یک دوره برنامه «دوچرخه سواری» در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم در یک برنامه «دوچرخه سواری»، مسیر مشخص شده را رکاب زدند.  

 
مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: در این برنامه که با حضور نوجوانان عضو این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد، بچه های مسجد در قالب یک اردوی ورزشی و سرگرمی مسیر منتهی به مسجد را رکاب زنی کردند.

 

وی، هدف از اجرای این برنامه را غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد با ایجاد برنامه های سالم عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به جسم و سلامتی در کنار تقویت معنویت در بچه های مسجد از دیگر اهداف این برنامه بوده است.

 

تراب فرد با اشاره به اینکه در راستای تقویت سلامتی و ترویج ورزش میان بچه های مسجد برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» به اجرا در می آید، عنوان کرد: دوچرخه سواری، کوه نوردی، فوتسال، تنیس روی میز، دارت و... از جمله ورزش هایی است که در این کانون فرهنگی و هنری به آن توجه شده است.

پایان پیام/691

نظر شما