شناسهٔ خبر: 48610458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول هیئت مذهبی خواهران حضرت خدیجه(س) ملایر و هیات پیروان عترت خبر داد

توزیع بسته های معیشتی توسط هیات حضرت خدیجه و هیات رزمندگان اسلام ملایر

روزبهانی گفت: بسته های معیشتی و غذای گرم توسط هیات حضرت خدیجه(س) و پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام ملایر در عید غدیر توزیع شد.

صاحب‌خبر -

« منیره روزبهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  ضمن تبریک  عید سعید غدیر گفت: هیئت مذهبی خواهران حضرت خدیجه(س) ملایر از سال ۷۹ فعالیت  و هیئت خواهران پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام ملایر نیز از دهه ۸۰ فعالیت‌های خود را شروع کرده  است.

 

مسئول هیئت مذهبی خواهران حضرت خدیجه(س) ملایر و هیات پیروان عترت با اشاره به فعالیت‌های این هیات اظهار کرد: تعداد بانوان خیر و فعال ملایری در این دو هیئت زیاد است که در طول سال فعالیت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف دارند.

 

وی با بیان اینکه هیئت خواهران حضرت خدیجه و هیئت خواهران پیروان عترت در کنار هم فعالیت‌های‌ فرهنگی‌ آموزشی، قرآنی، کمک‌های مومنانه مالی به نیازمندان و خانواده‌های کم در آمد شناسایی شده را دارند تصریح کرد: علاوه بر این نیز در فضای مجازی فعالیت‌های قرآنی شامل آموزش‌های تفسیر و...در بخش‌های مختلف وجود دارد.

وی برگزاری کلاس‌های مشاوره شامل ارائه مشاوره خانواده، تحصیلی و مذهبی ،تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه سیسمونی، کمک‌های مالی برای رفع مشکل خانواده‌های نیازمند را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.

 روزبهانی در ادامه با اشاره به فعالیت های ایندو هیئت در  دهه امامت  و ولایت از تهیه وتوزیع 100بسته موادغذایی شامل:برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، شکرو بسته فرهنگی به مبلغ25میلیون تومان خبر داد و گفت: این تعداد بسته بیسن خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی همچنین از تهیه وتو زیع 200پرس غذا(اطعام روز غدیر )باهمکاری بنیاد احسان  خبر داد و افزود: مبلغ هزینه شده برای این  تعداد پرس غذا نیز 4میلیون تومان است.

وی از برگزاری جلسات شرح وتفسیر خطبه غدیر و جشن و مولودی خوانی  در ایام دهه امامت و ولایت خبر دادو تصریح کرد:برپایی کاروان شادی خودرویی رانندگان خانم روزغدیر در خیابان های شهر خصوصا حاشیه شهر و اهدا هدیه به کودکان از دیگر برنامه های هیات حضرت خدیجه و پیروان عترت در ملایر است.

 وی پرداخت مبالغی پول به برخی رانندگان  تاکسی مسیرهای حاشیه شهروتاکسی صلواتی را نیز از یگر برنامه ها دانست و افزود:  توزیع نان صلواتی نیز درحاشیه  از دیگر برنامه های این دو هیات در روز عید غدیر است.

وی با بیان اینکه جمعاحدود 31میلیون برای برنامه های غدیر از سوی این دو هیات  هزینه شده از بانوان فعال در این امور خداپسندانه  تقدیر کرد و گفت: هدف ما رضای خداوند و خدمت به نیازمندان و رفع مشکلات این خانواده‌ها است که امیدواریم مورد قبول حق قرار گیرد.

پایان پیام/579

نظر شما