شناسهٔ خبر: 48610256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به همت کانون مهرپویان یانچشمه صورت گرفت:

توزیع بسته های گوشت نذری بین خانواده های کم بضاعت یانچشمه ای

بهارلویی گفت: همزمان با عید غدیر خم بسته‌ های گوشت نذری در قالب کمک مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

صاحب‌خبر -

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کمک به محرومین از برنامه های عام المنفعه مهم کانون فرهنگی هنری مهرپویان است که در طول سال اجرایی می شود و ذبح گوسفند در عید غدیر هم با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه بابیان اینکه امسال در پی تداوم شیوع کرونا همانند سال گذشته فعالیت های این کانون به صورت نیمه حضوری و یا مجازی در حال برگزاری است؛ افزود: در اعیاد دهه ولایت و امامت هم برنامه ها با محوریت فضای مجازی و رعایت دستور العمل ستاد کرونا اجرایی می شود.

 

وی اظهار داشت: تکریم ایتام و تداوم کمک به نیازمندان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در قالب بسته بندی و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی و کمک های مومنانه تداوم دارد.

 

بهارلویی گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه در دهه ولایت و امامت با تهیه بسته های غذایی، بهداشتی و غذای گرم به یاری نیازمندان می شتابند.

 

وی با اشاره به توزیع نان صلواتی، اطعام و نذری به ویژه به نیازمندان و آسیب دیدگان از وضعیت شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: این برنامه از برنامه های مهم ما در طول 2 سال گذشته کرونا بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ غدیر با رعایت دستورالعمل بهداشتی، اهدای هدیه به هم نامان مولا علی (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و پخش مداحی از دیگر برنامه های کانون مهرپویان است.

 

پایان پیام/361

نظر شما