شناسهٔ خبر: 48609079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آلومینیوم نود دقیقه زیز فشارمان گذاشت

کرمانشاهی: می‌مردیم هم این بازی را می‌بردیم

دروازه بان نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد اگر از این تیم حمایت می شد می توانست نتایج بهتری بگیرد ولی با تمام سختی ها توانستند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در خانه آلومینیوم این تیم را یک بر صفر از پیش رو برداشت و فصل را با رتبه سیزدهمی به پایان رساند فرهاد کرمانشاهی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: حریف فشار زیادی به ما آورد. بعد از ۵,۶ بازی عدم نتیجه گیری اولین برد مان را به دست آوردیم و برای ما مهم بود که فصل را با پیروزی تمام کنیم و سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم.


او در مورد قضاوت داور ادامه داد داوری فوق العاده بود دمش گرم! عالی سوت زد. 


گلر نفت مسجدسلیمان در مورد ثبت آخرین کلین شیت در این فصل گفت: خدا را شکر که به کمک بچه ها توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. فکر می‌کنم هفتمین یا هشتمین کلین شیتم در این فصل بود و این کلین شیت را مدیون تمام بچه‌ها هستم. چه بچه هایی که بازی کردند چه نکردند. همه ما شب گذشته یک دل شده بودیم این بازی را ببریم حتی شده با نتیجه یک بر صفر.یعنی اگر مرده بودیم هم بازی را می‌بردیم.


بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بازیکنان اصلی آلومینیوم به میدان نرفتند عنوان کرد: این تیم آنقدر بازیکنان خوبی دارد که نمی‌توان گفت کدام ها اصلی و کدام یک ذخیره هستند. آنها واقعا ۹۰ دقیقه ما را تحت فشار گذاشتند‌.


دروازه‌بان نفت در مورد اینکه چرا چند بازی در چارچوب دروازه قرار نگرفت عنوان کرد: در دو بازی از نظر کیفی افت داشتم ولی خدا را شکر توانستم به شرایط خوب برگردم و به کمک بچه ها موفق شدیم تیم را حفظ کنیم. 


کرمانشاهی در پایان در مورد بقای نفت در آخرین دقایق در لیگ افزود: از هفته بیست و چهارم ۲۸ امتیازی بودیم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم ولی از ما حمایت نشد اما در هفته آخر به تیم انرژی دادند خدا را شکر با نتیجه خوب فصل را تمام کردیم و نزد مردم خوب مسجدسلیمان  سربلند شدیم.

نظر شما