شناسهٔ خبر: 48605285 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امینی: شرمنده مردم خوزستان هستیم/ برای کمک های مردمی با توهین های بسیاری مواجه شدم

مجری کودک و بازیگر سریال های تلویزیونی گفت: من سالها است همیشه در صفحه شخصی ام سعی می کنم به مردم انرژی مثبت منتقل کنم اما الان حال مردم ما خیلی خوب نیست و وقتی شیر آب را باز می کنیم شرمنده مردم خوزستان می شویم.

صاحب‌خبر -

«فاطمه امینی» مجری کودک و بازیگر سریال های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: روزهای ابتدایی که مشکلات خوزستان رسانه ای شد همه احساسی شدیم و از مردم خواستیم تا به این افراد کمک کنند، اما مردم آنقدر خسته و ناراحت هستند که من با هجمه ای از توهین مواجه شدم!

وی افزود: مشکل مردم خوزستان واقعا ریشه ای است و مشکل دام و کشاورزی شان است و دولت در این زمینه کم کاری کرده است. حتی با چند نفر از اهالی خوزستان که صحبت می کردم این را می گفتند. در ماجرای سیل خوزستان و اهواز ما با عروسک مل مل به آنجا رفتیم و خدا شاهده مسئول یکی از رستوران های آنجا یک ماه از هزینه های شخصی اش به مردم خوزستان غذا می داد و همه چی مردمی بود.

امینی افزود: من سالها است همیشه در صفحه شخصی ام سعی می کنم به مردم انرژی مثبت منتقل کنم اما الان حال مردم ما خیلی خوب نیست و همه ما وقتی شیر آب را باز می کنیم شرمنده مردم خوزستان می شویم.

انتهای پیام/

نظر شما