شناسهٔ خبر: 48602469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پخت ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر و توزیع در بین نیازمندان مازندرانی

آهنگران گفت: همزمان با عید غدیر خم و با هدف دستگیری از نیازمندان ۱۱۰هزار پرس غذای در پویش احسان غدیر درمازندران توزیع شد.

صاحب‌خبر -

« محمدآهنگران» درحاشیه فعالیت گروه جهادی برکت انقلاب در مسجد سعادت مهرآباد نکا که مسئولیت پخت ۵ هزار پرس غذای گرم را بر عهده گرفته است در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در کشور و مازندران در قالب بنیاد احسان رزمایش های مختلفی برای کمک به نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

 

معاون اجتماعی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران افزود: برگزاری پویش احسان غدیر با مشارکت مجموعه بنیاد احسان ،۱۷۰ گروه و فعالین اجتماعی، خیریه ها و هیئت های مذهبی در مازندران اجرایی شد. 

 

وی با بیان اینکه به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کنار کمکرسانی به مردم ترویج سنت حسنه اطعام دهی در روز عید غدیر ،پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان را در برنامه دارد؛ خاطر نشان کرد:  در این پویش  ۱۱۰هزار پرس غذای گرم در شب و ظهر عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا طبخ و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد. 

 

آهنگران افزود:  در پویش  سراسری   احسان غدیر امسال  ۳میلیون پرس غذای گرم در سراسر کشور پخت و  توزیع شد و ۱۷۰ گروه از هیات ها و افراد جهادی همزمان با روز عید غدیرخم ۱۱۰هزار پرس غذای گرم در قالب احسان غدیر در مناطق مختلف استان تهیه و توزیع کردند.

 

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی و مردمی سراسر کشور طی شب و روز عید غدیر اقدام به طبخ و توزیع ۳میلیون پرس غذا در ایام عید سعید غدیر می کنند که سهم مازندران ۱۱۰هزار پرس است.

 

به گزارش شبستان ، طبخ و توزیع غذای نذری در قالب امت امام حسین(ع) در شهرهای آمل، فریدونکنار، نکا، عباس آباد، بهشهر، قائم شهر و ساری انجام شده است.

 

پایان پیام/175

نظر شما