شناسهٔ خبر: 48602255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با عید سعید غدیر خم انجام پذیرفت:

توزیع ۵۰۰ بسته متبرک رضوی و ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین زائران امامزاده سید ابراهیم (ع)

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۵۰۰ بسته متبرک رضوی و ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در موکب شهدای گمنام لاهرود برای پذیرایی از زائران امامزاده سید ابراهیم (ع) توزیع شد.

صاحب‌خبر -

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم بیش از 500 بسته متبرک اهدایی آستان قدس رضوی و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در موکب شهدای گمنام لاهرود برای پذیرایی از میهمانان و زائران امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) و اهالی این شهر توزیع شد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: در این موکب همچنین چندین بسته ساندویچ، شیرینی و شربت برای میزبانی از زائران و مجاورانی که برای شرکت در جشن عید غدیر به حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) مشرف شده بودند، تدارک دیده شده بود که با رعایت دستور العمل های بهداشتی توزیع شد.

 

وی افزود: همزمان با عید غدیر خم همچنین تعداد 1000 پرس غذای گرم  با رعایت دستور العمل ‌های بهداشتی طبخ و به صورت بیرون ‌بر بین نیازمندان شهر لاهرود توزیع شد.

 

اسبری ادامه داد: بمناسبت عید سعید غدیر خم همچنین کاروان اجرای سرود خیابانی با حضور اهالی شهر لاهرود در میدان کشاورز و صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) انجام پذیرفت.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: آئین استقبال از پرچم متبرک حضرت امام علی (ع) و جشن بزرگ عید سعید غدیر خم نیز با هدف ترویج و انتقال فرهنگ غدیر به نوجوانان و نسل های آینده و با حضور پرشور اهالی شریف و امام جمعه شهر لاهرود و مسئولین محلی در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار شد.

 

 

وی اظهار داشت: سخنرانی حجت الاسلام حسن صفری، امام جمعه لاهرود در فضایل مولای متقیان علی (ع) و واقعه مبارک غدیر و مدیحه سرایی در وصف مقام و منزلت امیر المومنین (ع) و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مراسم جشن و سرور عید غدیر و کسانی که نام آنها مزین به علی بود و زیارت ضریح مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) و عرض ارادت به ساحت مقدس آن حضرت از برنامه های اجرایی این محفل جشن و سرور بود.

 

پایان پیام/365

نظر شما