شناسهٔ خبر: 48594876 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۲ شهرک صنعتی در لرستان تا پایان مرداد گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک‌های صنعتی الشتر و کوهدشت تا پایان مرداد جاری گازرسانی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر با اقدامات خوب صورت گرفته، ۱۳ شهرک صنعتی در سطح استان از امکان گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او گفت: پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی الشتر و کوهدشت نیز یکی از اقداماتی بود که از چندی پیش آغاز شد و تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان همچنین گفت: از ۱۵ سال گذشته تاکنون، عملیات خاکی و تهیه زیرساخت‌های شهرک صنعتی نورآباد انجام نشده بود که طی چند سال اخیر، با اقدامات فنی و اداری صورت گرفته، اکنون آماده بهره‌برداری است.

رازانی افزود: شهرک صنعتی نورآباد در محدوده سراب غضنفر این شهرستان و در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آماده‌سازی شده است و قابلیت توسعه به مساحت ۵۰۰ هکتار را نیز دارد که امیدواریم در سال‌های آتی، توسعه آن در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: اجرای عملیات خاکی، احداث خط انتقال و توزیع برق، طراحی و اجرای معابر، حفر چاه، یک باب مخزن ذخیره آب بتنی ۵۰۰ متر مکعبی، اجرای پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب و اجرای فیبرنوری تا ورودی شهرک، تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته جهت بهره‌برداری از شهرک صنعتی نورآباد است که امیدواریم در مسیر توسعه استان نقش آفرین باشد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما