شناسهٔ خبر: 48592298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طبخ و توزیع ۱۲ هزار پرس اطعام علوی در ماهشهر

مسئول کانون خدمت رضوی بندر ماهشهر از پخت و توزیع ۱۲ هزار پرس اطعام علوی متبرک با نمک رضوی، از سوی خادمیاران امام رضا (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی مقدم مسئول کانون خدمت رضوی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: عید غدیرخم از بزرگترین اعیاد مسلمین بوده و حسنات و آداب بسیاری در این روز وارد شده که یکی از آن‌ها سنت حسنه اطعام است.

او با اشاره به حدیث امام رضا (ع) که فرمودند: هرکس در روز غدیر به مومنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد افزود: به مصداق این حدیث شریف، کانون‌های خدمت رضوی در ماهشهر با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج پتروشیمی، خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی اقدام به پخت ۱۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان کردند.

مقدم افزود: پخت غذا به صورت غیرمتمرکز با حضور تعداد محدودی از خادمیاران، یاوران رضوی وخیرین و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی انجام شد.

مسئول کانون خدمت رضوی بندر ماهشهر تصریح کرد: خادمیاران رضوی ماهشهر در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلفی طرح غذای تبرکی، دیدار با خانواده شهداو سادات، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع بسته معیشتی و ایستگاه صلواتی در دستور کار خادمیاران رضوی به مردم به ویژه نیازمندان و مناطق کم برخورداررا انجام می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: خیرین و نیکوکاران در نقاط مختلف ماهشهر می‌توانند با حمایت‌ها و کمک‌های مالی عرض ارادت خود را بر ساحت مقدس امام رضا (ع) نشان داده و در این امر خیر شریک شوند.

انتهای پیام/م

نظر شما