شناسهٔ خبر: 48592210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس مرکز بهداشت تبریز:

واکسیناسیون کرونا طی روز‌های تعطیل هم در تبریز انجام می‌شود

رئیس مرکز بهداشت تبریز با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۰۰ هزار نفر در شهرستان تبریز واکسینه شده‌اند اعلام کرد: واکسیناسیون کرونا طی روز‌های تعطیل هم در تبریز انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مردی رئیس مرکز بهداشت تبریز  گفت: روند واکسیناسیون امروز  نیز از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۷ ادامه می‌یابد و اکنون ۳۰ مرکز در تبریز واکسیناسیون اقشار مختلف مردم را بر عهده دارند.

او گفت:۲۶ مرکز از این تعداد جزو مراکز سلامت و چهار مرکز دیگر نیز تجمیعی شامل منبع، ساری‌زمه، نصف‌راه و نمایشگاه بین‌المللی است.

او ادامه داد: ۹۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال، ۸۰ درصد افراد گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال و ۷۰ درصد افراد ۶۰ تا ۶۵ سال در شهرستان تبریز واکسینه شدند.

او یادآور شد: اکنون متولدان ۱۳۴۵ و پایین‌تر زیر پوشش واکسیناسیون قرار دارند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر در شهرستان تبریز واکسینه می‌شوند.

او اضافه کرد: بیماران دیابتی، دارای فشار خون و بیماران قلبی و پیوندی که در سال ۱۳۵۰ متولد شده‌اند نیز با ثبت‌نام در سامانه سلامت یا ارائه گواهی پزشک می‌توانند در طرح واکسیناسیون شرکت کنند.

آغاز واکسیناسیون معلمان علیه کرونا در تبریز

رئیس مرکز بهداشت تبریز به آغاز واکسیناسیون معلمان این شهرستان علیه کرونا از دیروز اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون اساتید دانشگاهی نیز از روز شنبه پیش‌رو آغاز می‌شود.

 مرادی این را هم یادآوری کرد که از هفته آینده واکسیناسیون خبرنگاران تبریز هم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما