شناسهٔ خبر: 48592130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مطرح کرد؛

لزوم توجه به امر آموزش در جامعه

فتاحی از لزوم توجه به امر آموزش در جهت بالندگی جامعه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با تلاش و خلق شیوه‌های جدید در شرایط کرونا، آموزش را مستمرا برقرار نگه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین اختتامیه اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران حوزه آموزش و پرورش، گفت: جامعه‌ای به بالندگی می‌رسد که توجه به آموزش در آن جامعه در اولویت باشد.

او ادامه داد: آموزش و پرورش در سخت‌ترین شرایط همواره در کنار مردم و دانش آموزان از ظرافت‌ها و ظرفیت‌های خود بهره گرفت و با تلاش و همدلی و خلق شیوه‌های جدید در شرایط کرونا آموزش را مستمرا برقرار نگه داشت.

او افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا همه را غافلگیر کرد و هیچ زیر ساختی برای زندگی در چنین زیست بوم جدیدی طراحی نشده بود، اما آموزش و پرورش در فضای مجازی به کار خود ادامه داد و بسیاری از معلمان هم در دورترین مناطق، چراغ علم و دانش را روشن نگه داشته و در مناطق صعب العبور و محروم، سنگر علم را خالی نکردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به برخی رویداد‌ها و اتفاقات جامعه گفت: ما شاهد هستیم که در بسیاری از حوادث همچون کمک رسانی در مواقع سیل و زلزله و نیز برگزاری آزمون‌ها و از همه مهمتر برگزاری انتخابات، نقش آموزش و پرورش بی بدیل است و در انتخابات اخیر بیش از ۱۷ هزار نیرو بکارگیری شد که ۷۰ درصد از آن‌ها از مجموعه آموزش و پرورش بودند که این موضوع بخاطر داشتن اعتماد به توانایی، صداقت و تعهد فرهنگیان گرامی می‌باشد.

او مطرح کرد: ما همواره قدردان آموزش و پرورش هستیم و بر خود می‌بالیم که در این جامعه همواره قشر معلمان از جایگاه والا و رفیعی برخوردار می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

نظر شما