شناسهٔ خبر: 48592125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین عکسواره محرم کیش به ایستگاه ادبی رسید

کیش - ایرنا - دومین عکسواره محرم کیش که به مناسبت ماه محرم برگزار می شود با داوری بخش عکس به بخش ادبی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا دبیر دومین عکسواره محرم کیش روز جمعه اظهار داشت: این عکسواره در ۲ بخش عکس و ادبی توسط مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود و اکنون فراخوان بخش ادبی خود را منتشر کرده است.

نسرین فائق افزود: این عکسواره با هدف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیئت‌های عزاداری در ماه محرم و شناساندن حادثه عاشورا از نگاه دوربین و روایت شعر و داستان برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: شعرا و نویسندگان سراسر کشور می توانند برای شرکت در بخش ادبی اشعار سروده‌ی خود و یا جمله ادبی متناسب با عکس‌های برگزیده را تا تاریخ ۱۴مردادماه از طریق لینک زیر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یادآور شد: شاعران و نویسندگان علاقه مند شرکت در بخش ادبی می توانند تصاویر منتخب عکسواره را در سایت http://festival.kish.ir  و صفحه‌ی اینستاگرام عکسواره به آدرس  @aksvareh_moharam_kish مشاهده گرده و پس از ثبت نام در سایت آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۸۴۴۸۷۶۲  دبیرخانه عکسواره ارسال کنند.

فائق با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما درنهایت از هر نفر یک اثر پذیرفته خواهد شد افزود: در بخش ادبی بدون در نظر گرفتن مقام به ۱۰ نفر از برگزیدگان لوح سپاس و جایزه اهدا خواهد شد.

وی افزود:  داوری آثار ادبی ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه توسط نغمه مستشار نظامی، ابراهیم حسن‌بیگی و محمودرضا اکرامی‌فر انجام خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما