شناسهٔ خبر: 48592078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

میزبانی مناسب و کیفیت خوب تیمی نقاط قوت مسابقات پاورلیفتینگ ارومیه بود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: میزبانی مناسب شهر ارومیه و کیفیت بالای تیم‌ها، نقاط قوت نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان در این شهر بود که رضایت همه تیم‌ها را نیز در پی داشت.

صاحب‌خبر -

عبدالمهدی نصیرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان به میزبانی ارومیه برای نخستین بار و به پیشنهاد ایران برگزار شد و این دوره از رقابت‌ها به بهترین شکل توسط شهر ارومیه و مسوولان آذربایجان‌غربی میزبانی شد ضمن اینکه مردم خونگرم این شهر نیز توانستند خاطره‌ای خوش از میهمان‌نوازی خود برای تیم‌های مختلف چون خارجی به جای بگذارند.

وی اضافه کرد: از بعد فنی، این دوره از رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود به طوری که کسب مدال‌های طلای اوزان مختلف توسط ورزشکاران تیم‌های مختلف و همچنین رقابت نزدیک نشان از این مهم داشت.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها از جهتی برای ما بسیار موفقیت‌آمیز بود به طوری که با توجه به روزهای سخت کرونایی در نقاط مختلف جهان و در تمام بخش‌ها چون ورزش تا اقتصاد، مسابقات بدون اتفاقات خاص این رشته چون آسیب‌دیدگی یا تست مثبت ورزشکاران به پایان رسید.

نصیرزاده ادامه داد: ارتباط خوب با فدراسیون جهانی به دلیل حضور یک ایرانی در سطوح مدیریتی و همچنان ریاست کنفدراسیون آسیا و برگزاری با کیفیت رقابت‌ها، امکان برگزاری دوره‌های آتی با حضور تیم‌های بیشتر و همچنین حمایت اسپانسرهای مختلف را دوچندان خواهدکرد و یقین داریم بنای خوبی برای آینده این رشته مظلوم بخصوص برای برگزاری رقابت‌های باشگاهی برجای گذاشتیم.

وی گفت: میزبانی ارومیه یکی از نقاط قوت نخستین دوره مسابقات بود و نمی‌توان همه عوامل را با وضعیت اقتصادی و هزینه‌های آنچنانی سنجید و این شهر و استان آذربایجان‌غربی توانستند به بهترین شکل مسابقات را برگزار کنند که مورد رضایت تمام تیم‌های خارجی نیز باشد.

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان روز گذشته در ارومیه با قهرمانی ملی حفاری ایران و نایب قهرمانی اوکراین به پایان رسید.

نظر شما