شناسهٔ خبر: 48592074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شه‌بخش: زخم پیشانی‌ام کاری بود/ آماده تاریخ‌سازی بودم

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: مصدومیتی که در راند سوم مقابل بوکسور مراکشی برایم بوجود آمد کاملا شرایط را تغییر داد.

صاحب‌خبر -

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد خود در المپیک توکیو اظهار داشت: سطح المپیک آنقدر بالاست که هر بازی حکم فینال را دارد و من هم کاملا برای رویارویی با هر حزیفی آماده بودم؛ اما مصدومیتی که در راند سوم مقابل بوکسور مراکشی برایم به وجود آمد کاملا شرایط را تغییر داد.

وی افزود: در دیدار اول هر سه راند را پیروز شدم‌؛ اما بوکسور مراکشی به قصد آسیب زدن جلو می‌آمد و در نهایت یک زخم کاری بر من وارد کرد که دیدید در بازی دوم‌هم کار دستم داد و نتوانستم در تقابل با آلوارز کار را ادامه دهم.

نایب قهرمان آسیا ادامه داد: خیلی انگیزه داشتم تا بتوانم تاریخ‌سازی کنم اما نشد و بابت این موضوع ناراحت هستم. نباید المپیک برای من قبل از کسب مدال تمام میشد اما چاره‌ای نیست جز قبول شرایط. امیدوارم در آینده این نتیجه را جبران کنم.

شه‌بخش در خصوص شرایط روحی خود گفت: باید با این نتیجه کنار بیایم و تمرکز خود را معطوف روزهای بهتر کنم. گاهی اوقات لازم است که ورزشکار یک تلنگر بخورد تا به خودش بیاید و حتما خیریتی در کار بوده که به مدال نرسیدم چون از لحاظ فنی هیچ چیز کم نداشتم.

بوکسور ایران گفت: خوشحالم که دیگر قرار نیست در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه دهم؛ چون قطعا در رقابت‌های بعدی در وزن ۶۰ کیلوگرم مبارزه می‌کنم تا مشکلی برای کاهش وزن نداشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون، کادرفنی، جامعه بوکس و مردم عزیز ایران خصوصا سیستان و بلوچستان ممنونم که هر روز با من در ارتباط بودند و روحیه می‌دادند امیدوارم بتوانم در رقابت‌های آینده دل آنها را شاد کنم.

 

انتهای پیام/

نظر شما