شناسهٔ خبر: 48592071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم در مجلس:

۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های الیگودرز خاکی است

ابراهیم شریفی

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های الیگودرز خاکی است.

صاحب‌خبر -

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های الیگودرز خاکی است که با کوچک‌ترین برف و باران جاده‌های دسترسی مردم مسدود شده و مردم روستا پشت برف می‌مانند.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه کارهای خوبی در طول ۴۰ سال گذشته انجام شده اما هنوز روستاهای زیادی داریم که بالای ۲۰ خانوار دارند اما هنوز برای آن‌ها جاده‌شکافی نشده و جاده مال‌رو دارند.

خدابخشی با اشاره به این‌که بسیاری از روستاهای الیگودرز جاده دسترسی ندارند، افزود: به‌عنوان مثال می‌توان به مرکز دهستان ماهرو با حدود ۸۰ روستا اشاره کرد که جاده ارتباطی مستقیم با مرکز بخش ندارند و طی چند ماه اخیر شاهد بودیم که تعدادی از مردم ساکن این روستاها براثر مار گزیدگی و حمله خرس و گراز و به این علت که امکان انتقال آن‌ها به بیمارستان نبود فوت شدند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بارها مشکلات این روستاها را به مسئولان و وزیر انتقال دادیم که خود شخص وزیر فرد جهادی است اما زیرمجموعه او کار نمی‌کند، کی جاده برای این روستاها احداث می‌شود؟ چه کسی پاسخ این مردم را می‌دهد؟ در دولت چه کسی متولی کار است؟

وی با اشاره به این‌که در بخش ذلقی نیز جاده بزنوید تا امامزاده محمدبن حسن(ع) همیشه در زمستان مشکل داریم، عنوان کرد: از ابتدای مسیر ۱۰ کیلومتر آسفالت شده اما بقیه مانده است، پیمانکاران در حال فعالیت هستند که هرچه زودتر بقیه جاده آسفالت شود اما ادامه مسیر مخصوصاً جاده سمت پز همیشه مشکل داریم و از پز به سمت لیروک تنها یک جاده مال رو دارد، این روستا نزدیک به ۵۰ خانوار سکنه دارد.

انتهای پیام

نظر شما