شناسهٔ خبر: 48591943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده انزلی در مجلس:

امید به زندگی در بندر انزلی بالاتر از میانگین کشوری است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: طبق آمار نسبت امید به زندگی جمعیت این شهرستان بالاتر از میانگین کشوری اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش تحلیل و شرایط‌های جغرافیای سیاسی این شهرستان نیازمند مساعدت‌ها و همیاری‌های مستمر هستیم.

او با بیان اینکه این داده‌ها را باید در پایه‌های مختلف مانند آموزش و پرورش بارگذاری کنیم، افزود: شاخص‌ها در این حوزه‌ها نقش بسیار برجسته‌ای دارند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس ادامه داد: در کنار آن جایگاه این شهرستان در حوزه استانی و ملی هم از جمله مواردی است که اهمیت قابل توجهی دارد.

دنیامالی با بیان اینکه سطح سواد در شهرستان انزلی بسیار بالا است، اظهار داشت: این امری مثبت است، اما اگر مبنا را بر کیفیت سواد بگذاریم قطعا این آمار متفاوت خواهد بود، لذا حوزه تحلیل در همه مسائل برای ما می‌تواند تعیین کننده باشد.

او همچنین با اشاره به اینکه طبق آمار نسبت امید به زندگی جمعیت شهرستان بندر انزلی را از میانگین کشوری بالاتر دانستند، گفت: آمار جامعه ما روند پیری را طی می‌کند و باید بدانیم در حوزه استانی و کشوری در چه جایگاهی قرار داریم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی افزود: به تازگی روند فعال سازی حوزه‌های ورزشی را شروع کرده ایم که برای شخص من آن بخش از سلامت محوربودن بسیار حائز اهمیت است و در استان گیلان تنها شهری هستیم که در بخش ورزش همگانی در حال اجرای این پویش می‌باشیم.

دنیامالی تصریح کرد: نمی‌شود کار را شروع نکرده و اتفاقی به وقوع نپیوسته آن را به مردم اعلام کرد، باید کار را انجام دهیم آنگاه بگوییم از این بخش به این بخش بالاتر رسیده ایم.

او همچنین در خصوص رفع مشکلات آنتن دهی اینترنت و پیگیری نصب ادوات دکل نصب شده شرکت همراه اول در روستای کچلک (قنبر محله) و بسیاری از مشکلات اهالی که مطرح شد، قول مساعدت و پیگیری داد.

انتهای پیام/ع

نظر شما