شناسهٔ خبر: 48591782 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جنبش جهانی دفاع از کودکان؛

کشته شدن کودکان فلسطینی یک جنایت جنگی است

جنبش جهانی دفاع از کودکان کشته شدن ۱۱ کودک فلسطینی در سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی را یک جنایت جنگی غیر قابل قبول خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه؛ جنبش جهانی دفاع از کودکان ضمن محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی به علت کشتار عامدانه کودکان فلسطینی، کشته شدن ۱۱ کودک فلسطینی در سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی را یک جنایت جنگی غیر قابل قبول خواند.
جنبش جهانی دفاع از کودکان، رژیم اشغالگر صهیونیست را به هدف قرار دادن کودکان فلسطینی به صورت عمدی و با نیت قبلی متهم کرد.

<div id="video-display-embed-code_6777440"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3178635/6777440?width=350&height=250"></script></div>


این جنبش بیان داشت ۱۱ کودک فلسطینی در سال جاری به دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست کشته شدند که یک جنایت جنگی غیر قابل قبول به شمار می‌رود.
در همین راستا، منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند دو کودک فلسطینی بر اثر مجروحیت شدید با گلوله‌های رژیم اشغالگر صهیونیست در شهرک "بیت امر" در شمال الخلیل در کرانه باختری نیز به شهادت رسیدند.

نظر شما