شناسهٔ خبر: 48591622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمود صادقی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها:

هنوز چشم انداز روشنی از تعامل با دولت سیزدهم ایجاد نشده است

محمود صادقی گفت: از طرف دفتر آقای رئیسی و اژه ای تماس هایی با من و تعدادی از فعالان سیاسی گرفته شده است تا ما پیشنهادات، انتقادات، یا تذکرات خود را ارائه کنیم. من معتقدم تعامل با دولت بستگی دارد که چقدر توجه به این پیشنهادات جدی باشد و چقدر به آنها ترتیب اثر داده شود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| محمود صادقی درباره  لزوم تعامل جریان های سیاسی با دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: هنوز خیلی چشم انداز روشنی از تعامل با دولت سیزدهم ایجاد نشده است و ما در انجمن اسلامی مدرسین هم در این زمینه بحثی نداشته ایم.

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از طرف دفتر آقای رئیسی و اژه ای تماس هایی با من و تعدادی از فعالان سیاسی گرفته شده است تا ما پیشنهادات، انتقادات، یا تذکرات خود را ارائه کنیم. من معتقدم تعامل با دولت بستگی دارد که چقدر توجه به این پیشنهادات جدی باشد و چقدر به آنها ترتیب اثر داده شود. در واقع رفتار خود رئیسی تاثیرگذار است که به چه میزان به این پیشنهادات توجه کند.

 

این فعال سیاسی  در پاسخ به این پرسش که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه چه توانایی هایی برای کمک به دولت سیزدهم دارد، تصریح کرد: من از موضع دبیر کلی نمی توانم صحبت کنم چون هنوز این مباحث در انجمن اسلامی بحث نشده و مدیریت انجمن دموکراتیک بوده و شخصی نیست. با این حال ظرفیت های انجمن اسلامی مشخص است. انجمن اسلامی یک تشکل سیاسی ، صنفی و دانشگاهی است و ظرفیت های تخصصی بالایی دارد. اخیرا هم در دانشگاه چمران اهواز وبیناری درباره مسائل آب خوزستان باحضور 100 نفر از اساتید دانشگاه برگزار کردیم که پیشنهادات خوبی آنجا ارائه شد.

 

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: ما در اکثر دانشگاه ها واحد داشته و اعضای انجمن اسلامی هم ظرفیت های تخصصی بالایی دارند اما همان طور که اشاره کردم، میزان تعامل با دولت بستگی به نوع رفتار و واکنش آنها دارد که چه میزان از پیشنهادات استقبال کنند.

 

نظر شما