شناسهٔ خبر: 48591591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

درآمدهای سابق در اختیار دولت نیست؛ حرکت به سمت بخش خصوصی ضرورت جدی است

طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت درآمدهای سابق خود را در اختیار ندارد، بیان داشت: دولت مجبور است که اجازه دهد تا بخش خصوصی در موضوعات اقتصادی فعالیت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راهکارهای تقویت بخش خصوصی از سوی حاکمیت گفت: ما ابتدا باید دست از سر بخش خصوصی برداریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه همیشه دولت پول و درآمد نفتی داشته است اما متاسفانه رفته رفته این منابع ناموجود خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: به عنوان یک الزام ما در شرایطی هستیم که دولت مجبور است تا به سمت بخش خصوصی حرکت کند چراکه دیگر منابع نفتی کفاف اداره امور کشور را نمی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت درآمدهای سابق خود را در اختیار ندارد،بیان داشت: دولت مجبور است که اجازه دهد تا بخش خصوصی در موضوعات اقتصادی فعالیت داشته باشد.

طغیانی اظهارداشت: متاسفانه اگر تاکنون این اتفاق رخ نداده، یعنی به بخش خصوصی توجه نشده است، به این دلیل است که دولت همچنان در فضای سابق مانده است و اساسا به دنبال این است که با منابع نفتی امورکشور را اداره کند که باید گفت در شرایط فعلی دیگر این خبرها نیست.

طغیانی با بیان اینکه متاسفانه ما کشور را گران اداره می کنیم، اظهارداشت: دولت در صورت واگذاری برخی اقدامات به بخش خصوصی هزینه هایش کاسته خواهد شد بنابراین دولت باید به بخش خصوصی میدان بدهد.

نظر شما