شناسهٔ خبر: 48591357 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشنهاد ازدواج به زن مورد علاقه روی سکوی تماشاگران

مرد جوان روی سکوی تماشاگران و در وسط بازی کریکت به زن مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد باشد. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر به شمار رود. به همین علت مردان جوان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت‌های مختلف و به صورت رمانتیک، زنان مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند.

بیشتر بخوانید

 مانند مرد جوانی که زن مورد علاقه اش را روی سکوی تماشاگران و حین تماشای یک مسابقه کریکت غافلگیر کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که تیم‌های انگلستان و پاکستان در فینال مسابقات T۲۰ با هم رقابت می‌کردند. زمانی که محمد رضوان و فخار زمان در حال مسابقه بودند دوربین‌های ورزشگاه روی این مرد عاشق پیشه که در حال دادن پیشنهاد ازدواج به زن مورد علاقه اش بود زوم کرد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که «دیوید لیوید، گزارشگر تلویزیونی نیز این صحنه جالب را در پخش زنده تلویزیونی گزارش می‌کند. در این ویدئو این مرد جوان که بعدا مشخص شد نامش «فیل» است روی سکو زانو زده و حلقه‌ای را در مقابل زن مورد علاقه اش می‌گیرد. در ادامه این زن در حالی که کاملا غافلگیر شده حلقه را از وی گرفته و به درخواست وی بله می‌گوید.

این ویدئو در صفحه توئیتر تیم ملی کریکت انگلیس نیز به اشتراک گذاشته شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری آن را صحنه‌ای جالب توصیف کرده و برای این زوج آرزوی خوشبختی کردند.

<div id="video-display-embed-code_14385780"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7832359/14385780?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما