شناسهٔ خبر: 48590243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در دیلم

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان دیلم از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد دشتی در گفتگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: متاسفانه کرونا در شهرستان دیلم روند صعودی دارد و آمار آن به صورت روزانه در حال افزایش است.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان دیلم تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا در شهرستان تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه مراسم عروسی و فاتحه ممنوع می‌باشد و در صورت سرپیچی از قانون با همکاری پلیس امنیت و اماکن انتظامی، حوزه قضایی و بهداشت درمان با متخلفین برخورد خواهد شد.

فرماندار دیلم در خصوص فعالیت اماکن ورزشی ابراز داشت: به مدت یک هفته کلیه فعالیت‌های ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان دیلم تعطیل می‌باشد.

وی عنوان کرد: هرگونه مراسم فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی در شهرستان با در نظر گرفتن اولویت آن برنامه در فضا باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنین حضور افراد محدود قابل اجرا است.

دشتی در رابطه با محل دوم واکسناسیون در شهرستان دیلم توضیح داد: باتوجه به اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون دیلم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و با اولویت شروع واکسیناسیون کادر آمورشی و فرهنگیان در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموزی راه‌اندازی خواهد شد.

این مقام مسؤول گفت: مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان با استفاده از ظرفیت نیروهای هلال‌احمر و بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما