شناسهٔ خبر: 48590200 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع تجهیزات و وسایل بهداشتی در سروآباد

۲۰ سری تجهیزات و وسایل بهداشتی درمانی و ۲ هزار پرس غذای گرم بین معلولان و نیازمندان سروآبادی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، در مراسمی با حضور معاون پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشور ۲۰ سری تجهیزات و وسایل بهداشتی درمانی و ۲ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر غم به نیازمندان و معلولان سروآبادی اهداء شد.

جواد حیدرپور معاون پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های کشور در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت عید غدیر غم یک سری تجهیزات و وسایل بهداشتی درمانی به مددجویان و نیازمندان واقعی شهرستان سروآباد اهداء می‌گردد.

او افزود: این تجهیزات توسط خیرین استان تهران و خیرین شهرستان سروآباد تهیه شده است که در مجموع برای تهیه این وسایل بیش از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های کشورگفت: این تجهیزات شامل ویلچر، تخت بیمار، تشک مواج، لباسشویی، عصا، واکر، بسته‌های غذایی، کمربند و کپسول اکسیژن است که در بین مددجویان و بیماران قطع نخاعی شهرستان سروآباد توزیع می‌شود.

او یادآور شد: در شهرستان سروآباد هزار و ۵۶۰ معلول وجود دارد که ۹۰ نفر آن‌ها به دلیل قطع نخاع بودن نیازمند ویلچر هستند که مجموعا ۳۰۰ خانوار را شامل می‌شود و تحت حمایت این نهاد خیریه هستند و کمک‌های این خیریه با همت خیرین گرامی در بین آن‌ها هر چند مدت یکبار توزیع می‌گردد.

حیدرپوراضافه کرد: ۲ هزار پرس غذای گرم نیز به مناسبت عید غدیر در بین نیازمندان شهرستان طی امروز و فردا توزیع می‌شود.

او گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی آن در شهرستان سروآباد در ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ افتتاح شد و مهمترین هدف این بنیاد در این شهرستان رفع محرومیت زدایی و کمک به افراد معلول و نیازمند واقعی است.

انتهای پیام/ع

نظر شما