شناسهٔ خبر: 48590108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

واکسیناسیون خبرنگاران ایلامی ۹ مرداد آغاز می‌شود

صادقی فر گفت: خبرنگاران ایلامی که دارای کارت خبرنگاری بوده و در لیست خانه مطبوعات قرار دارند، از روز شنبه هفته آینده ۹ مرداد واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران، زندانیان، بانک ها، اساتید دانشگاه و حوزه، رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و فرودگاه در دستور کار خواهد بود.

او افزود: به محض دریافت لیست هماهنگی از خانه مطبوعات ایلام در زمان و مکان مشخص تزریق واکسن خبرنگاران استان انجام خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص نوع واکسن تزریقی برای این قشر گفت: در صورتی که نوع خاصی از واکسن در مرکز اعلام نشود هر واکسنی که در دسترس باشد، استفاده می‌شود.

صادقی فر ادامه داد: واکسن خارجی که این روز‌ها بیشتر در اختیار ما قرار می‌گیرد سینوفارم چین است.

او اظهار کرد: با توجه به حجم واکسیناسیون انجام شده و اینکه هنوز درصد زیادی از مردم واکسینه نشده اند، کماکان پس از تزریق واکسن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله ماسک زدن الزامی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: چنانچه فردی پس از تزریق واکسن دوباره مبتلا شود در اکثر مواقع ابتلا خفیف خواهد بود و نیازی به بستری در بیمارستان ندارد، اما با این وجود در صورت ابتلا رعایت اصول قرنطینه الزامی است.

انتهای پیام/ ن

نظر شما