شناسهٔ خبر: 48590081 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

قائم مقام حوزه های علمیه:

تلویزیون اینترنتی اقدامی بجا و ارزشمند است/ راه اندازی تلویزیون اینترنتی یکی از کارویژه های روحانیت است

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، گفت: شبهات همانند ویروس به جان مردم می‌افتد، ولی سلامت ایمانی و اعتقادی آنان را متزلزل و بعضا مختل می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، قائم مقام حوزه های علمیه در آیین افتتاح رسمی تلویزیون اینترنتی پاسخ با ویژه برنامه پاسخ به شبهات غدیر که به صورت مجازی و حقیقی برگزار شد، اظهارکرد: طی سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی از سوی مرکز پاسخ گویی به شبهات دینی حوزه علمیه، رقم خورده است که افتتاح این تلویزیون یکی از این خروجی های بزرگی است که به کارویژه های روحانیت بر می گردد.

استاد حوزه علمیه قم، افزود: همانطور که روحانیت از گذشته تا کنون مرزبان و دیدبان مسائل دینی و شناسایی شبهات و پاسخگوی آن بودند، امروز این رسانه دیداری با بهره گیری از فضای مجازی می تواند نقش ارزشمندی را ایفا کرده و به کمک مرزبانان دین آمدند تا در مقابل هر شبهه که مانند ویروس عمل می کنند، اطلاع رسانی، روشنگری و آگاه بخشی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی ادامه داد:امروز تمام دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه مقابل اسلام و انقلاب متحد و صف آرایی دارند تا با وارد کردند، هجمه های متعدد و متنوع در مسائل و موضوعات مختلف انسان را دچار تزلزل دینی، فکری و عقیدتی کنند و روحانیت معظم به عنوان دیده بان دین و مرزبانان اعتقادی در مقابل این هجمه ها ایستادگی می کنند و داشتن چنین رسانه ای می تواند کمک مضاعفی به تبلیغ و روشنگری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این ۴۲ سال نقش دشمنی دشمنان بر همه نمایان است بطوریکه اگر در هر نقطه از کشور، سیل، زلزله، خشکسالی، بی برقی صورت گیرد، مستکبرین از این حادثه استفاده می کنند و در سرعت، وسعت و عمق زیادی دشمنی ها و ترفند های تهاجمی خود را پیاده سازی می کنند، اینجاست که ملت بصیر، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید نسبت به این خدعه و نیرنگ ها هوشیار و آگاه باشند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها ادامه داد: اگر این چهار دهه را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم خواهید دید که بیشترین حجم فعالیت های شبکه های مختلف خارجی با حمایت گسترده کشورهای خارجی معاند جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تخریب فعالیت های نظام اسلامی، خدمتگزاران به انقلاب و مردم را در دستور کار خود قرار داده اند و لذا هر چه بیشتر بتوانیم از نعمت شبکه های تلویزیونی اینترنتی و ماهواره ای بهره مند شویم، توانسته ایم در مقابل این هجمه پاسخگویی مناسب داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی، گفت: امروز اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی پاسخ به شبهات غدیر راه اندازی شد و ان شاءالله با ظرفیت عظیم علمی و انسانی حوزه های علمیه بتوانیم پیشرفت و توسعه کمیّ و کیفی در این قضیه داشته باشیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

نظر شما