شناسهٔ خبر: 48590011 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ع) :

کادرسازی و تقویت فعالیت های گروهی از اهداف مهم دکتر فرج نژاد بود

حوزه/ رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ع) گفت: از جمله اهداف مهم مرحوم دکتر فرج نژاد، کادرسازی و تقویت فعالیت های گروهی در میان بچه های انقلابی و دغدغه مند بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  اظهار داشت: مرحوم دکتر فرج نژاد حقیقتاً یکی از اساتید برجسته حوزه در زمینه سواد رسانه ای و علوم انسانی به شمار می رفت، به نحوی که فقدان ایشان ضایعه تلخ و سنگینی برای حوزه و علوم انسانی کشور است.

وی افزود: آن استاد از جمله اولین کسانی بود که در این عرصه ها گام برمی داشت به نحوی که یادم هست خیلی ها برای حوزویان ورود در این عرصه ها را نامناسب عنوان کرده و به نوعی به مخالفت می پرداختند اما دکتر فرج نژاد از ادامه این راه خسته نمی شد و با قدرت به کارش ادامه می داد.

وی همچنین گفت: یکی از ویژگی های مهم ایشان این بود که کارها را فردی انجام نمی داد بلکه از جمله اهدافش کادرسازی و تقویت کارهای گروهی در بین بچه های انقلابی و دغدغه مند بود و همچنین نگاه استراتژیکی به فعالیت های رسانه ای چه در زمینه پژوهش و کارهای علمی و چه در زمینه مدیریتی و اجرا داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مرحوم استاد فرج نژاد توانمندی علمی بالایی در رشته های مختلف علوم انسانی داشت، ضمن آن که بسیار اهل مطالعه کتاب و منابع پژوهشی بود و در اکثر مسایلی که ورود پیدا می کردبه دنبال نظریه پردازی و تحلیل علمی بود.

وی افزود: شاگردان ایشان در عرصه های مختلف یک وجاهت علمی بارزی دارند که ان شاء الله بتوانند به خوبی راه آن عزیز سفرکرده را ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ارجمندفر بیان داشت: ایشان همچنین بسیار ساده زیست و متواضع بود و در مراسم تشییع و مراسم های بزرگداشت دیدیم که افراد مختلف با علاقه و اندوه بسیار در آن شرکت کردند و این گواه محبوبیت این استاد انقلابی است.

وی ضمن تجلیل از صبوری و همراهی همسر مرحوم آقای فرج نژاد و دیگر اعضای خانواده گفت: بارها به خود ایشان اصرار می کردیم که به زندگی ات سر و سامانی ببخش و مثلاً هیئت علمی جایی باش، اما ایشان می گفت که به دلم برات شده عمر زیادی ندارم و دوست دارم در همین عمر محدود بیشترین خدمت را انجام دهم و انصافاً هم این طور بود، به نحوی که از ابتدای صبح که از منزل خارج می شد تا واپسین ساعات شب مشغول به کار جدی بود.

نظر شما