شناسهٔ خبر: 48589905 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ویدیو: بتای قدیمی Cyberpunk 2077 تغییرات و محتویات حذف شده را نشان میدهد [زیرنویس فارسی]

محمد حسین کریمی

صاحب‌خبر -

ویدیوی جدید از بتای نسخه‌ی قبل از انتشار بازی Cyberpunk 2077 وضعیت این عنوان چندین ماه قبل از عرضه‌ی رسمی را نشان می‌دهد که مطمئناََ برای بسیاری از بازی‌بازان جالب خواهد بود.

این بتا مربوط به سپتامبر ۲۰۲۰ می‌شود و ما در آن شاهد تغییرات متعدد و همچنین محتویات حذف شده‌ی بسیاری هستیم. ظاهراََ به دلایل مختلف، استودیوی سازنده‌ی بازی، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، مدتی قبل از انتشار بازی تصمیم گرفته است محتویات بسیاری را حذف کند. این بتا در حال حاضر توسط یک نسخه فیزیکی قابل دستیابی و تجربه است. ویدیوی مذکور در کانال یوتیوبری با نام Tyler McVicker قرار گرفته است.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را با زیرنویس فارسی در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل شرکت سی‌دی پراجکت، مدتی پیش و در جریان یک کنفرانس خبری، اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی از سطح کیفی فعلی Cyberpunk 2077 رضایت دارد. Cyberpunk 2077 سال گذشته پس از عرضه به دلیل باگ‌های فراوان و عملکرد فاجعه‌بار بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، مورد انتقاد شدید هواداران و منتقدان قرار گرفت. حال و پس از گذشت شش ماه از عرضه‌ی بازی، ظاهرا کیشینسکی از عملکرد آن راضی است. او در این باره گفت:

از نظر عملکرد به سطح رضایت‌بخشی رسیده‌ایم. ما هم‌چنین مشغول کار بر روی بهبود کیفیت کلی بازی بوده‌ایم و از این بابت هم راضی‌ هستیم. البته ما باگ‌ها و گلیچ‌های بازی را هم رفع کرده‌ایم و به انجام این کار ادامه می‌دهیم. در طول زمان به بهبود سیستم‌های کلی بازی که بازی‌بازان به ایرادات آن اشاره کرده‌اند هم می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد که سرانجام بازی Cyberpunk 2077 در حال رسیدن به سطحی قابل قبولی است. Cyberpunk 2077 حتی این هفته بالاخره به فروشگاه پلی‌استیشن بازگشت. از طرفی مایکروسافت شرایط ویژه ریفاند بازی را منحل کرد.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های گوگل استیدیا، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

20
7

برچسب‌ها:

نظر شما