شناسهٔ خبر: 48589839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زوج‌های جوان هلال احمر کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با هفته ازدواج و دهه ولایت و امامت ۱۲ زوج جوان به نمایندگی از ۴۹ زوج جوان هلال احمر استان کرمانشاه در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت عصر پنجشنبه مورد تجلیل قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این آیین به جایگاه ازدواج در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

«فرزین معتمدی» ضمن ابراز خرسندی از فعالیت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ فردی پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می بالد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «حسن آبادی»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان هلال احمر استان، بر اهمیت غدیر و وظایف مسلمین و مومنین در شناخت، ترویج و تبیین و تبلیغ غدیر و آثار آن، تبلیغ و ترویج ازدواج وفق سنت پیامبر (ص) حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و ائمه هدی(ع) و دستورات الهی و آیات و روایات برای نیل به سعادت دنیوی و اخروی تاکید کرد.

 وی در ادامه تکریم سادات را یکی از راه های تبلیغ غدیر توسط مردم و خانواده های ایشان معرفی کرد.

به مناسبت دهه ولایت و  امامت و عید سعید غدیرخم، از سادات همکار هلال احمری، زوج های جوان و سه شعبه برتر جوانان، با هدایای نقدی و غیرنقدی نفیسی تجلیل شد.

نظر شما