شناسهٔ خبر: 48589812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت عید غدیر؛

جشن بزرگ غدیریون در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم ولایت‌مدار خوزستان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز این آیین بزرگ را جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جشن بزرگ عید سعید غدیر با نام غدیریون پنجشنبه شب با حضور جمعی از مردم ولایت‌مدار و مومن خوزستان و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح ، مسوولان استان و جامعه روحانیت در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعدادی از ماموران بهداشت و درمان جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی تختی حضور داشتند.

فاصله گذاری اجتماعی و همچنین زدن ماسک توسط حاضران در این آیین از ضرورت‌ها بود که ماموران مستقر در ورزشگاه بر آن تاکید داشتند و تذکرات لازم را به حاضران می دادند .

شب گذشته نیز تعدادی از مردم خوزستان با راه اندازی کاروان های شادی خودرویی و موتوری در سراسر استان این جشن بزرگ را گرامی داشتند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان از روحانیون سرشناس کشور از میهمانان ویژه جشن بزرگ غدیر بود.

مولودی خوانی و همسرایی با جمعیت ،شعرخوانی، نورافشانی و سرودهای انقلابی از جمله برنامه های جنس بزرگ غدیریون در اهواز بود.

حاضران از اقدام مختلف خوزستانی با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در این آیین مذهبی به رخ دشمنان کشیدند.

نظر شما