شناسهٔ خبر: 48589806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران

تهران - سردار ذوالقدر گفت: همزمان با دهه ولایت در سطح تهران تاکنون ۷۵۰ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و تا روز عید غدیر این کمک ها به یک میلیون بسته خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، عصر امروز در رزمایش همدلی مومنانه که در محل سپاه سیدالشهدا اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حق برای مردم دنیا و برای مبارزه با ظلم، حقانیت و ارتقاء بشر تلاش کرده و در این راستا دشمن هم بیکار نمی نشیند.

وی افزود: در طی ۴۲ سال گذشته دشمن بیش از ۴۲ توطئه بزرگ طراحی و اجرا کرده و اگر تاکنون عملی انجام نداده ،به دلیل این بوده که نتوانسته اجرا کند، از ۸ سال جنگ تحمیلی تا قائله گنبدو کردستان گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای و فتنه‌های چند سال اخیر ،نمونه‌هایی از توطئه‌های دشمنان است که هر یک به تنهایی توانایی سقوط یک ملت بزرگ را دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، بیان کرد: کشوری که در ظاهر امروز ازحیوانات حمایت می‌کند، چشمش را به روی کودکان و زنان، افراد بیگناه در افغانستان، یمن، بحرین و... می‌بندد و ادعای حمایت بشر دوستانه دارد، در حالی که خود ناقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به فعالیت های اخیر آمریکا در کشورهای منطقه گفت: امروز آمریکایی‌ها از عراق، افغانستان و... فرار می‌کنند و اخیراً هم اعلام کردند که در ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن وی اشتباه کرده‌اند، این در حالی است که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و سلیمانی های زیادی در سنین گوناگون در اقصی نقاط دنیا و ایران اسلامی به وجود آمده اند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن جوانان ما کار کرده، ادامه داد: استکبار جهانی با استفاده از تکنولوژی نوین و ارتباطات در فضای مجازی جوانان را مورد هدف قرار داده و تاکنون تعداد زیادی از جوانان و آینده‌سازان این سرزمین را شهید و یا مسموم نموده، در حیرتم که چرا برخی از جوانان ما متوجه فشار و دشمنی دشمنان نمی شوند.

وی با اشاره به رویکرد فعالیت‌های سپاه در کمک رسانی به مردم و هموطنان ایران اسلامی اذعان کرد: در زلزله سی سخت نخستین کمک‌های مومنانه توسط سپاه سیدالشهدا استان تهران اعزام شد و در حال حاضر در منطقه خوزستان هم طی ۱۵ روز گذشته تعداد زیادی از تانکرهای آبرسانی به منطقه اعزام و مستقر شده اند و همچنان این کمک ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: همزمان با دهه ولایت در سطح شهرستانهای استان تهران تاکنون بالغ بر ۷۵۰ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و به تدریج در بین افراد نیازمند با حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع شده و تا روز عید غدیر این کمک ها به بالغ بر یک میلیون بسته خواهد رسید.

گفتنی است، امروز بطور همزمان با رزمایش همدلی مومنانه در ۴ ناحیه اسلامشهر، پرند، پاکدشت و پیشوا برگزار و بسته های معیشتی شامل ارزاق و مایحتاج عمومی نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد و کاروانی برای ارسال بیش از ۶۰۰۰ بسته آب‌ معدنی هدایای مردمی، برای کمک به مردم خوزستان به منطقه اعزام شد و در شهرستان اسلامشهر امروز بالغ بر۲هزار بسته معیشتی در قالب همدلی مومنانه در بین اقشار نیازمند توزیع شد، که با توجه به توزیع این هدایا در مجموع بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی، ۱۳۱ راس گوسفند و ۲ رأس گوساله و بالغ بر ۲۰ سری جهیزیه در رزمایش همدلی مومنان دهه ولایت از سوی سپاه سیدالشهدا اسلامشهر با کمک خیرین تهیه و توزیع شد.

نظر شما