شناسهٔ خبر: 48589668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد؛

کابینه ای انقلابی، متخصص و جوان؛ انتظار ملت از دولت سیزدهم

کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: انتظار همه ملت این است که کابینه دولت سیزدهم کابینه ای انقلابی، متخصص و جوان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: رویداد بزرگ غدیر خم از چنان استحکام و سندیتی برخوردار است که هیچ جریان و نحله های موجود نمی تواند منکر آن شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: طبق اسناد تاریخی و دینی بیش از 110 نفر از علما و بزرگان اهل سنت در محل غدیر خم حضور داشته اند و تمامی اتفاقات این روز را تایید کردند پس هیچ ادله ای نمی تواند بر عدم وجوب این روز بزرگ خدشه ای وارد نماید.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: با رویداد غدیر تداوم اسلام وارد مرحله جدیدی گردید که باعث شد امامان(ع) ادامه دهنده رسالت پیامبر اکرم شوند، البته ناگفته نماند که ائمه اطهار در مسیر اعتلای دین با فراز و نشیب های بسیاری روبرو گردند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: بسیاری از خلفای اموی و عباسی که همواره تلاش می کردند اسلام را به دینی درباری تبدیل کنند، دشمنی های پیدا و پنهان زیادی علیه ائمه اطهار علیهم السلام روا داشتند ولی این حقانیت اسلام ناب محمدی بود که بر تمامی این دسیسه ها چیره شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم هستیم، دولتی که از دل ملت برآمده است و بی شک می تواند بسیاری از مشکلات کنونی که ملت را به نوعی تحت فشار قرار داده است را با تعامل و همراهی ملت برطرف نماید.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه اداد: همه مردم امیدوارند که در سریع ترین زمان ممکن شاهد تاثیرات مثبت دولت انقلابی آیت الله رئیسی باشند، بنابراین هر کسی در پست و مقامی که قرار دارد باید برای رفع مشکلاتی اقتصادی و... در کشور دولت سیزدهم را همراهی کند، زیرا رمز موفقیت در گروه انسجام ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: وضعیتی که اکنون مردم ایران تجربه می کنند در شان این ملت نیست، این ملت برای حفظ و اعتلا و اقتدار این نظام هزینه های بسیاری داده است، بنابراین شایسته بهترین خدمت از سوی دولتمردان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: باید از منابع ملی به نحو احسن و در مسیر درست استفاده کنیم، انتظار همه ملت این است که کابینه دولت سیزدهم کابینه ای انقلابی، متخصص و جوان باشد./1400/پ210/

نظر شما