شناسهٔ خبر: 48589640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان: برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با تیم پدیده برای پیروزی به میدان می‌رویم و برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

جواد نکونام پنجشنبه شب در متن صوتی که پیش از بازی با تیم فوتبال پدیده برای خبرنگاران ارسال کرد افزود: تمرکز ما روی بازی خودمان است. برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنیم و امیدواریم تیم نساجی مازندران نیز تیم گل گهر را متوقف کند تا ما بتوانیم به جایگاه چهارم و کسب سهمیه برسیم.

وی ادامه داد: در بازیهای فردا شرایط تیمها در جدول مشخص است و ۲ تیم برای قهرمانی و سه تیم برای کسب سهیمه و سه تیم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و بازیها برای همه تیمها مهم شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نیاز به ارائه فوتبال پاک است و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که فردا هر تیم به آنچه لیاقت دارد دست پیدا کند و همه تیمها برای اتفاقات فوتبال پاک خوشحال باشند.

وی با اشاره به بازی با تیم پدیده هم افزود: پدیده تیم خوبی است و بازی سازی خوبی دارد، تیم ما هم بازی خوب برای نتیجه انجام خواهد داد تا اگر لیاقت داشتیم به مقام چهارم برسیم.

هم اکنون تیم فوتبال پدیده از مجموع ۲۹ بازی با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه هفتم و تیم فولاد خوزستان با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

تیم فوتبال پدیده از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه فردا شب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود.

نظر شما