شناسهٔ خبر: 48589531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تلاش چلسی برای بازگرداندن لوکاکو به استمفوردبریج

باشگاه چلسی انگلیس در تلاش است تا روملو لوکاکو مهاجم سابق خود را به استمفوردبریج بازگرداند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - روملو لوکاکو ستاره دو فصل اخیر اینتر و بهترین بازیکن فصل پیش سری آ که سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را دارد، با پیشنهاد مالی خوبی از سوی این باشگاه مواجه شده است.

لوکاکو در سن ۱۸ سالگی و در فصل ۱۲-۲۰۱۱ (فصلی که چلسی به نخستین قهرمانی اروپایی خود رسید) به عنوان پدیده لیگ بلژیک به چلسی پیوست، اما با بی‌مهری روبرتو دی‌متئو روبه‌رو شد و در ادامه به تیم‌های وست‌برومویچ و اورتون رفت.

لوکاکو با درخشش در لیگ اروپا و آقای گلی این رقابت‌ها در پیراهن اورتون، نظر منچستریونایتد را به خود جلب کرد، اما دو فصلی که در پیراهن شیاطین سرخ گذراند آنطور که باید موفق نبود و دو فصل پیش به اینتر تحت‌هدایت آنتونیو  کونته ملحق شد.

بیگ روم در اینتر، ورای همه انتظارات ظاهر شد و در اولین فصل خود رکورد گلزنی رونالدو نازاریو در یک فصل با پیراهن اینتر شکست. او در  ۹۵ بازی ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رساند و در دو فصل اخیر جزو برترین مهاجمان جهان بوده است.

در این دو فصل عملکرد مهاجمانی چون ژیرو، آبراهام و ورنر سران چلسی را راضی نکرده و آنها برای بازگرداندن لوکاکو به لندن پافشاری دارند، هرچند گزینه اصلی آبی‌های لندن ارلینگ هالند بود که حالا به دلیل قیمت بالایش در اولویت نیست.

طبق اعلام نشریه «کوریره دلاسرا» ایتالیا، پسر رومن آبراموویچ مالک چلسی در میلان حاضر شده تا بتواند لوکاکو را برای این بازگشت راضی کند، اما مهاجم بلژیکی می‌خواهد در اینتر بماند.

لندنی‌ها آماده ارائه پیشنهاد ۱۳۰ میلیونی برای خرید ستاره بلژیکی و پرداخت دستمزد ۱۰ میلیون یورویی به وی هستند، اما تاکنون تماسی بین دو باشگاه صورت نگرفته است. اگر اینتر مایل به فروش او باشد، احتمالا به سراغ جیاکومو راسپادوری (ساسولو) و دوان زاپاتا (آتالانتا) خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما