شناسهٔ خبر: 48589511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم حملات جنایتکارانه سعودی به مناطق مختلف یمن/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن فردا بیانیه مهمی را اعلام می‌کند

در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد، یحیی سریع فردا، بیانیه مهمی درمورد عملیات گسترده علیه دشمن قرائت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، متجاوزان سعودی و مزدوران آن حملات خود به مناطق مختلف یمن را طی روز‌های اخیر افزایش داده‌اند؛ به‌گونه‌ای که براثر تیراندازی مزدوران سعودی در منطقه الجبلیه، یک زن یمنی زخمی شد.

به دنبال حمله موشکی سعودی‌ها نیز بخشی از اموال مردم یمن در این منطقه به آتش کشیده شد و یک منبع در اتاق عملیات افسران یمنی گزارش داده است که متجاوزان بیش از ۱۰۴ بار توافق آتش‌بس در استان الحدیده را نقض کرده‌اند.

در حالی که مزدوران سعودی ۱۲ بار شهرستان رحبه در استان مأرب را بمباران کردند، اما تلاش آن‌ها برای نفوذ به جنوب استان الحدیده ناکام ماند.

همچنین، شهرستان‌های خب و الشعف نیز در استان الجوف ۴ بار و شهرستان ناطع در استان البیضاء ۳ بار بمباران شد. ائتلاف متجاوزی سعودی همچنین ۷ بار شهرستان الظاهر در استان صعده را بمباران کرد.

در مقابل، شبکه المسیره گزارش داده است که یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، عصر فردا جمعه بیانیه مهمی را در ارتباط با عملیات گسترده این نیرو‌ها علیه متجاوزان سعودی و مزدوران آن‌ها اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما