شناسهٔ خبر: 48589483 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

چگونه نیم ساعته وام بدون ضامن و بهره بگیریم؟

برای گرفتن وام باید پول خود را در بانک بلوکه کنید و حداقل چند ماهی در نوبت باشید. بعد از اینکه نوبت وام شما رسید باید ضامن ببرید و هزار دردسر دیگر اما بر بستر شبکه اتریوم می‌توان در نیم ساعت وام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر وام‌های ارائه شده در بستر بلاکچین سه مزیت قدرتمند دارند. اول اینکه رقابت در ارائه وام بیشتر است. دوم اینکه بسیاری از سیستم عامل‌ها انعطاف بیشتری دارند و برای گرفتن وام لازم نیست پول به مدت طولانی بلوکه باشد. سوم اینکه در زمانی که بازارها رفتاری نامنظم دارند این وام‌ها جذابیت ایجاد می‌کنند.

همچنین رمزارز به عنوان وثیقه می‌تواند بهتر از ملک عمل کند و بسیاری کاربردی‌تر باشد.

البته خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط وام دهنده است که سود می‌کند اما در دنیایی که فقط یک چک برگشتی می‌تواند دسترسی یک نفر را از سیستم مالی قطع کند بلاکچین یک راه‌حل تازه پیشنهاد می‌کند.

حالب است بدایند که در این نوع وام گرفتن هیچ کس نمی‌تواند سر کسی را کلاه بگذارد زیرا قرارداد بر بستر شبکه اتریوم بسته می‌شود و این شبکه الزام دارد.

یکی از پلتفرم‌هایی که قصد دارد دنیای وام را دگرگون کند Baanx است. این پلتفرم به شرکت‌های تجاری اجازه می‌دهد تا به افرادی از مشتریان خود کف دارایی دیجیتال دارند فرم وام بدون بهره ارائه دهند. این کار با برنامه api قابل دسترس است و می‌تواند به راحتی با هر برنامه Defi ادغام شود.

وام بدون ضمانت و کم هزینه به صورت تضمینی در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که ارز bxx که سکه همین پلتفرم است را بخرند. وام‌ها برای کسانی که از بیت‌کوین و اتریوم به عنوان ضمانت استفاده می‌کنند ۵۰ درصد ارزش سبد دارایی است و با یک کلیک می‌توان این موضوع را تایید کرد.

Baanx مجوز وام‌ها را صادر می‌کند و در سایت این پلتفرم آمده است که به هر دارایی دیجیتال اعم از رمزارز، سهام، اوراق قرضه و nft وام می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این پلتفرم تا الان حدود ۶۰۰ هزار وام در سراسر دنیا پرداخت کرده است و قصد دارد یک کیف پول اختصاصی هم راه‌اندازی کند./تجارت نیوز

برچسب‌ها:

نظر شما