شناسهٔ خبر: 48589276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معرفی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

با پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت دکترمحمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا – ژاپن معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 لغایت 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی بزرگسالان ایران به سرمربیگری بهروز عطایی با ترکیبی از مردان حاضر در المپیک توکیو و دیگر بازیکنان جوان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 
به همین منظور از اردوی آتی تیم ملی جوانان چند بازیکن از میان بازیکنانی که در المپیک حضور ندارند به اردو دعوت می‌شوند و در کنار جوانان تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا پس از المپیک توکیو که المپین‌های ایران نیز به اردو بپیوندند و تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا رفته‌رفته شکل سازمان‌یافته و منسجم خود را پیدا کند.
 
عصر روز پنج‌شنبه نیز به پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت دکترمحمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر معرفی شدند:
 
مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (دستیار اول سرمربی)، عظیم جزیده (دستیار دوم سرمربی)، دکتر مهدی احمدی (تراپیست)، حسین خوریانی (آنالیزور).
 
ایران همراه با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما