شناسهٔ خبر: 48589236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

روز هفتم المپیک با رقابت های تیراندازی

هفتمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک فردا جمعه با شروع مسابقات دوومیدانی و ادامه رقابت‌های والیبال و تیراندازی پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ فردا جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ نمایندگان ایران در رشته‌های قایقرانی روئینگ، دوومیدانی، تیراندازی و والیبال به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در روئینگ قایقرانی، نازنین ملایی که امروز جواز حضور در فینال B را کسب کرده فردا برای کسب رتبه هفتم تا دوازدهم مسابقه خواهد داد. این مسابقه ساعت ۴:۳۵ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

در تیراندازی هانیه رستمیان در ادامه مسابقه تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش سرعت حاضر می‌شود. وی امروز با ۴۳ تیرانداز در مرحله دقت شانزدهم شد.

در رشته دوومیدانی فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر زنان در گروه دوم مسابقه می‌دهد. فصیحی در گروه خود با نمایندگان عربستان، نپال، کویت، چین تایپه، مالزی، لائوس و گوام حاضر می‌شود. در حال حاضر فصیحی رکورد بالاتری در گروه دارد. مسابقه فصیحی ساعت ۴:۳۰ صبح است.

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن هم در مقدماتی پرتاب دیسک حاضر می‌شود. حدادی با آسیب دیدگی راهی توکیو شده و فردا ساعت ۵:۱۵ مسابقه خود را آغاز می‌کند.

در ادامه رقابت‌های والیبال هم تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در گروه اول ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف تیم ایتالیا می‌رود. ملی پوشان پیش از این برابر تیم لهستان و ونزوئلا پیروز شده و مقابل تیم کانادا شکست خورده‌اند.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود و کاروان ایران تاکنون تنها یک مدال طلا در تیراندازی داشته است.
<div id="video-display-embed-code_408269" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/822556/408269?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما