شناسهٔ خبر: 48589222 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امیر سرلشکر موسوی با خانواده شهید قیصری شاد دیدار کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید غدیر خم با حضور در منزل شهید منصور قیصری شاد با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید منصور قیصری شاد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: باور و اعتقاد راسخ داریم که شهادت، بالاترین مدال افتخار و حیاتی جاودانه است و امروز عزت و آبرویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون شهدا و خانواده‌های آن‌ها است.
فرمانده کل ارتش افزود: اگر زندگی‌ها بر اساس صداقت، عشق و علاقه شکل گیرد محدودیت‌ها و محرومیت‌های زندگی هیچگاه مانع رشد و پیشرفت نمی‌شود.
وی با بیان اینکه کسانی که لباس مقدس سربازی را می‌پوشند از همان روز اول با شهادت عجین هستند، تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم.
فرمانده کل ارتش به پاس جانفشانی شهید و مجاهدت‌های همسر ایشان در تربیت و پروش فرزندان، نشان فداکاری را به این بانوی بزرگ اهداء کرد و همچنین از تمبر یاد بود سرهنگ شهید منصور قیصری شاد رونمایی شد.
در این دیدار امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و سردار سلیمانی معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند؛ بنابراین گزارش، شهید منصور قیصری شاد از کارکنان نیروی هوایی ارتش و متخصص توپ و پدافند ضد هوایی بود.
این شهید والامقام در سال ۶۶ در بمباران دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است.

نظر شما