شناسهٔ خبر: 48589121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اوقاف و امورخیریه مهریز: ۲۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد

یزد- ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم با همکاری خیران و براساس نیات واقفان نیک اندیش در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سید مهدی سیدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد غذاها با همکاری تشکل‌های مردمی در بیشتر مناطق محروم شهرستان در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای نیت خیران  ۲۰ واحد نانوایی امروز در محله‌های مختلف اقدام به پخت نان رایگان و توزیع آن در منطقه کردند.

این مسوول اظهار کرد: ارزش نان و غذای توزیعی بیش از ۲ میلیارد ریال است که بر اساس نیت واقفان و همراهی مردم در بزرگداشت عید غدیرخم به نحو مناسب با نظم و ترتیب خاص  توزیع شد.

سیدی همچنین از راه‌اندازی و حرکت کاروان شادی با حضور مردم و جوانان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به خصوص سرود در معابر و خیابان‌های شهر و روستاها خبر داد.

وی بیان کرد: سخنرانی در خصوص اهمیت غدیرخم و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی با همکاری برخی نهادها و تشکل‌های مردمی و هیات‌های مذهبی  نیز برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما