شناسهٔ خبر: 48588594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا قزوین ۷ مرداد؛ ۶ فوتی و ۱۲۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنج شنبه هفتم مرداد ماه ۱۴۰۰ _ اظهار کرد: در این مدت ۱۲۸ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین شناسایی شده و ۸۱۴ مورد جدید قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، شش فوتی مبتلا به کرونا در استان قزوین گزارش شده و آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید -۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به هزار و ۸۷۶ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: در وضعیت کنونی ۵۵۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین شناسایی و بستری شده‌اند که از این تعداد ۳۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تاکنون ۲۸ هزار و ۸۱۰ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین بستری شده‌اند.

نظر شما